تکنیکهای ساده در مدیریت طوفان فکری
اولینبار الکس آزبورن (Alex Osborn)، مدیر تبلیغاتی آمریکایی بود که تکنیک طوفان فکری را به وجود آورد و در کتاب…
کتاب قرار بود باسواد شویم
قرار بود باسواد شویم... راه افتادیم به سمت مدرسه روی نیمکت نشستیم، صدای حرکت گچ روی تختهی سبزرنگی که میگفتند…
روابط بلندمدت یا منافع کوتاهمدت؟
یکی از مباحث مهم و چالش برانگیز در روابط انسانی و اجتماعی موضوع « روابط بلند مدت یا منافع کوتاه…
قیمت یا ارزش؟
وارن بافت : “سالها پیش بنجامین گراهام به من آموخت که قیمت چیزی است که پرداخت میکنی و ارزش چیزی…