شاهین سمیع عادل
×
شاهین سمیع عادل

قیمت یا ارزش؟

Default Avatar
شاهین سمیع عادل
22 بهمن 1397
1 دقیقه زمان برای مطالعه
وارن بافت
5/5 - (1 امتیاز)

وارن بافت : “سال‌ها پیش بنجامین گراهام به من آموخت که قیمت چیزی است که پرداخت می‌کنی و ارزش چیزی است که دریافت می‌کنی.”

بسیاری از افراد به دنبال خرید شرکت‌های خوب هستند و حاضرند برای آن هر قیمتی بپردازند و وقتی چنین چیزی می‌گوییم به این معنا است که قیمت‌ها رشد بسیاری داشته‌اند. در واقع آنها تحلیل نکرده‌اند که ممکن است در آینده قیمت یک شرکت خوب به ارزش واقعی‌اش برسد و وقتی به ارزش آن پی برده‌اند اقدام به خرید آن شرکت کرده‌اند و مطمئناً در این زمان دیگر برد بزرگی به‌حساب نمی‌آید. شرکت‌های خوب و قدرتمند را زمانی باید بخریم که بازار به هر دلیلی به آنها توجه چندانی نداشته است. همیشه باید تفاوت ارزش و قیمت را در نظر داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تکنیک‌های ساده در مدیریت طوفان فکری

تکنیک‌های ساده در مدیریت طوفان فکری

اولین‌بار الکس آزبورن (Alex Osborn)، مدیر تبلیغاتی آمریکایی بود که تکنیک طوفان فکری را به
Default Avatar
شاهین سمیع عادل
30 خرداد 1399
تئوری پنجره شکسته

تئوری پنجره شکسته

تئوری پنجره شکسته محصول فکری دو جرم شناس آمریکائی به نام‌هاي‌جيمز ویلسون (James Wilson) و
Default Avatar
شاهین سمیع عادل
30 آذر 1400
متقاعدسازی در مذاکره

متقاعدسازی در مذاکره

آندریا رینولدز (Andrea Reynolds) مدل ابزارهای متقاعد سازی (شکل زیر) را در سال ۲۰۰۳ در کتابی با
Default Avatar
شاهین سمیع عادل
14 اسفند 1400
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader